บีโอไอเปิดตัวแคมเปญใหม่ปี 2563 "Think Resilience, Think Thailand"

24 กรกฎาคม 2563

บีโอไอเปิดตัวแคมเปญใหม่ปี 2563

ภายแนวคิด "Think Resilience, Think Thailand"


เพื่อแสดงถึงความแข็งแกร่งของประเทศไทยในการรับมือกับความท้าทายด้านเศรษฐกิจและตอกย้ำการเป็นจุดหมายด้านการลงทุนที่สำคัญของอาเซียน

The Thailand Board of Investment (BOI) has unveiled a new 2020 campaign, titled "Think Resilience, Think Thailand", to showcase the country's tested strengths and reinforce its status as the region's prime investment destination.

The new campaign captures four core competencies that are engrained in Thailand's strategic positioning as ASEAN's investment hub and gateway to Asia -- Diversity, Ecosystem, Location and Supply Chain

Find out more...
https://www.prnewswire.com/news-releases/board-of-investments-new-campaign-highlights-thailands-resilience-301096785.html